Survey

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

TINJAUAN KEPUASAN PELANGGAN
PENYAMPAIAN PERKHIDMATAN RISDA 2023

Kami ingin menjemput anda menjadi Panel Juri Awam untuk Tinjauan Kepuasan Pelanggan RISDA 2023 mengenai operasi perkhidmatan kami. 

Sila isi maklumat peribadi anda serta memilih Pejabat RISDA yang anda pernah berurusan untuk dinilai dari kategori Negeri, Daerah & Stesen. 

Soalan dinilai dengan skala 1 hingga 5. 

Terima kasih atas penilaian anda selaku Panel Juri Awam kami.

Maklumat Peribadi

Perlis

Kedah

Perak

Penang

Selangor

N.Sembilan

Melaka

Johor

Pahang

Terengganu

Kelantan

Sarawak

Sabah

1. Pada skala (1-5) bintang. Berikan penilaian anda terhadap kualiti dan profesionalisme penyampaian perkhidmatan oleh pasukan kami?

2. Pada skala (1-5) bintang. Berikan penilaian anda sejauh mana kadar responsif penyampaian perkhidmatan oleh pasukan kami?

3. Pada skala (1-5) bintang. Berikan penilaian anda terhadap kefahaman dan kejelasan maklumat mengenai produk dan perkhidmatan yang disampaikan oleh pasukan kami.

Top